Waarom stoppen met antidepressiva zo moeilijk is

Veel mensen lukt het niet om te stoppen met antidepressiva. Voor de Volkskrant zocht ik uit waarom.

In 2017 ging ik stoppen met antidepressiva. Dacht ik. Maar dat ging zomaar niet. En dat gaat bij heel veel mensen zomaar niet. Daar schreef ik voor de Volkskrant een stuk over. Het duurde een eeuw om te schrijven, en nu is het klaar. Ook met de pillen. Hoera!

Lees het hier op de website van de Volkskrant

Of hier via Blendle

Of in de krant. Met supermooie illustraties van Sarah Matuszewski!

Schermafbeelding 2017-10-10 om 11.33.38

 

5 Comments

  1. Hoi Emma, goed artikel. Ik hoop dat veel mensen het lezen en er moed uit putten. Fijn dat het zo goed met je gaat zonder pillen. Zondag zijn we met de boot in A,dam. Gaan We fietsen in Noord. Kijken we ook wel even of je thuis bent.

  2. Wat jammer dat het artikel alleen te lezen is na een abonnement op de website van de volkskrant of blendle.

  3. Ha Sascha, nou ja, dat is zodat journalisten (zoals ik ) betaald worden voor hun werk. Het is toch normaal dat je moet betalen voor journalistiek? Hoe dan ook leuk dat je het stuk wil lezen, als je krap bij kas zit mail ik het je graag door hoor. Groetjes, Emma

Plaats een reactie